miercuri, 2 mai 2012

Prima optime a liceului...

          Am inceput primul semestru al clasei a 9-a pe terenul de fotbal din spatele scolii unde era plin de racovitisti, eu am fost negruzzist si ma simteam tare ciudat pe acolo. Prima persoana noua pe care am cunoscut-o a fost George Mihaila , desi si eu sunt foarte inalt , ma uitam la individ ca si cum ar fi fost  inalt ca bradu. In fine s-au terminat introducerile din curtea scolii unde au vorbit destul de multe persoane pe care nu le cunosteam , si a aparut domnul nostru diriginte. La costum , cu un aparat si un zambet pe fata se uita la noi parca putin mandru si a inceput sa ne faca poze. Am mers apoi in clasa , eu si George ne-am asezat in banca a doua de la perete si au inceput introducerile...si apoi poc.. deja se terminase semestrul. Ne-am cunoscut mai bine, am aflat mai multe despre scoala , profesori , elevi si am cunoscut si elevi din alte clase mai mari sau mai mici. Am fost la numeroase concerte organizate, in scoala, de eleviii acesteia , am fost cu domnul diriginte la Scanteia unde am colindat niste copii de clase mai mici facandu-le o surpriza de Craciun si am cunoscut si o persoana care pentru mine acum este foarte importanta.
        Mi-a placut primul semestru, dar defapt cand scriu aceasta postare despre el , ma apropii din pacate si de sfarsitul celui de-al doilea, dar ridic capul sus cu optimism si ma gandesc ca mai urmeaza inca 3 ani :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu